Ga naar inhoud

monitors ontwaken niet van stand by


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds enige tijd ontwaken mijn 2 monitors niet meer als ik de computer ontwaak uit de stand by mode. Ze blijven zwart, terwijl ik de computer wel hoor opstarten. De enige oplossing dan is een restart. Tevens zijn er vaak conflicten tussen Photoshop CS3 en Mozilla. Hoe meer Mozilla windows open zijn hoe groter de kans dat Photoshop vastloopt. Ik zit te overwegen om alles (inclusief Windows) opnieuw te installeren, maar misschien kan ik het euvel op een simpelere manier verhelpen. Nisschien is het geheugen kapot of zo. Enig advies? Ik heb Windows XP professional op mijn pc! Hartelijk dank, Rob
Link naar reactie
Hallo en bedankt voor je reply. P5Q moederbord Core 2 Quad processor NVIDIA Quadro FX 580 grafische kaart Real Power M620 Noctua NHU12P koeling. 5 HDD van Samsung SATA2 OCZ 2 * 2 GB 1000 Mhz Reaper DDR2 memory (hoewel ik dit niet zeker weet. Ik herinner me vaag dat ik het geheugen ooit heb vervangen om de een of andere reden. Als het echt nodig is om dit precies te weten, dan open ik de kast. Zeg het maar) Windows XP Professional Graag advies. Hartelijk dank, Rob
Link naar reactie
Op de gewone manier? Je bedoelt afsluiten en weer opstarten. Ja dagelijks, met name vanwege het feit dat de monitors zwart blijven. Ik heb dan geen andere keus. Opstarten en afsluiten met 1 monitor geeft hetzelfde probleem. Er gebeurde echter wel iets vreemds toen ik het Controlpanel vam de videokaart wilde openen om de settings te veranderen. De monitor werd zwart en kwam niet meer terug. Ik moest ook hier de pc opnieuw opstarten. Misschien kwam dit omdat ik botweg de stekker van de tweede monitor er uit had getrokken. Na opstarten was er melding van een ernstige fout. Denk je niet dat een en ander samenhangt met de andere problemen op deze pc, zoals de conflicten tussen photoshop en mozilla?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...