Ga naar inhoud

recovery dvd's doen het niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Vandaag had ik er dan eindelijk tijd en zin voor. Wilde mijn pc terug gaan zetten naar fabrieksinstellingen. Had alles veilig gesteld. Doe ik het eerste recovery schijfje erin.... helemaal niks! Via C nog kijken naar eigenschappen maar toen liep die vast. Ander cd-tje erin gedaan maar dat deed die wel afspelen. Nog een keer geprobeerd maar weer vastlopen. Ik heb overal op internet gekeken of er een andere manier is om mijn pc helemaal leeg te maken maar kan niks simpels vinden. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik kan doen zonder cd-tjes? Even ter info: - Windows Vista - Fujitsu Siemens - 32-bit - service pack 2 - scaleoP
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ben bang dat de CD het gewoon niet doet :( Opstarten vanuit BIOS had ik ondertussen ook al geprobeerd Maar hoor ook niet echt dat de CD 'draait' /gelezen wordt Heb ook Fujitsu al een mail gestuurd met de vraag of ze een recovery cd voor me hebben maar die hebben ze niet meer Ik moet maar een nieuwe pc aanschaffen of via een andere weg proberen aan een recovery cd te komen, was het antwoord Had nog nooit eerder de CD's gebruikt.
Link naar reactie
Rustig, rustig... Nieuw PC is nergens voor nodig. Heb je een kameraad die wellicht een "oude" CD-drive heeft liggen? Zo ja, deze erin plaatsen. Beetje kameraad kan je daarbij helpen, anders had hij deze niet op zijn nachtkastje liggen. Zo niet, dan met de computer naar de computershop hobbelen en een nieuw CD/DVD er in laten plaatsen. De laatste optie is de beste, daar je altijd een werkende computer met CD/DVD drive terug krijgt. Goed goan!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...