Ga naar inhoud

Medion MD8800 PC: Windows XP (x86) naar W7 (x64)


anoniem

Aanbevolen berichten

Update advisor W7 geeft aan dat op deze PC windows XP vervangen zou kunnen worden door W7 x86 en x64. Mijn voorkeur zou zijn W7 x64. Ik wil windows XP achter de hand houden voor het geval W7 op deze PC (supermarkt eind 2005 / Intel Pentium Duo 3GHz) problemen zou geven. Ik kan dan zonder poespas direct terug naar wat ik nu goed werkend heb. Ik wil de HDD met windows XP erop uit de PC halen en daar een andere HDD voor terugplaatsen. Als een HDD van 2TB door AWARD BIOS ondersteund wordt, wil ik deze HDD als C:\ in de PC hebben en daarop W7 installeren. Ik kan nergens vinden of een BIOS uit (eind 2005/update 2006) HDD van 2TB ondersteunt. Nadien zijn er geen updates van het BIOS meer geweest. Een BIOS updaten van AWARD lijkt me onverstandig omdat Medion AWARD BIOS op MSI OEM systeembord gebruikt en eigen BIOS updates voor de MD8800 heeft vrijgegeven. (dat was begin 2006). De vraag is dus: [b:07e35ae772]ondersteunt het AWARD BIOS op de Medion MD8800 een HDD met een capaciteit van 2TB ?[/b:07e35ae772] Waar ligt de grens, of ligt deze grens net zo hoog als in de modernere PC's ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...