Ga naar inhoud

installatie w7 vanaf usb stick


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb Windows 7 van school gekregen als .iso bestand. Ik heb dit bestand uitgepakt met Daemon Tools en op een USB stick gezet. Dit heb ik gedaan omdat mijn Windows niet meer opstart. Bij het laden van Windows XP krijg ik 1 seconde een blauw scherm en valt hij uit, ik hoor ook mijn harde schijf tikken dit had ik vorig jaar ook en is dus gewoon een kwestie van een nieuwe windows erop zetten. Het probleem is dat ik mijn installatie wil starten via mijn usb stick maar hij lijkt de usb stick niet te pakken. Ik heb in de BIOS al de boot up priority veranderd in USB als eerste device maar hij wil niet automatisch starten. Ik heb ook al alle F1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 geprobeerd maar hij opent ook niet. Ik weet ook niet precies op welk moment ik de toets moet intypen. Ik heb een Phoenix AwardBIOS CMOS Setup Utility. Samengevat, ik wil Windows 7 installeren vanaf een USB stick (8gb) maar ik weet niet hoe ik dit geopend krijg voordat Windows XP probeert op te starten. Mvg. Roy
Link naar reactie
[quote:6ddab57f55="derkdejong"]ik vrees dat die tikken erop duiden dat de hd de geest heeft gegeven :([/quote:6ddab57f55] Haha ik heb de hdd dan zojuist tot leven gewekt! Ik heb via een andere computer windows 7 op een dvd gebrand als bootable en zo heb ik windows 7 geinstalleerd op deze harde schijf. Ik had zelfs nog al mijn oude bestanden van de vorige computer! Topic kan gesloten worden aangezien niemand hier wat aan heeft. Ik raad gewoon aan een installatie te doen vanaf een dvd wanneer je windows niet meer start.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...