anoniem Geplaatst: 20 oktober 2011 Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 Hallo, Op mijn computer staan Windows Vista en Windows 7. Het liefst werk ik met Windows 7. Van de week de nieuwste iTunes gedownload en geïnstalleerd. Op mijn iPad de nieuwste software iOs5 geïnstalleerd. Dit deed ik onder Windows 7. Het duude een eeuwigheid. Na uren kwam er een foutmelding. De reservekopie was ook niet gelukt. Ondertussen was wel alles van mijn iPod af. Dat liep dus niet helemaal zoals het hoorde. Volgende morgen opnieuw geprobeerd. Toen stond in ieder geval wel de nieuwe software op mijn iPad. Om alle nieuwe functies te gebruiken van het iOs5 moet in het configuratiescherm onder Netwerk op iCloud ingelogd worden. Dan kunnen daar vervolgens allerlei zaken ingesteld worden. Daar zit bij mij een probleem. Na lang wachten komt de melding: "Er kan niet worden ingelogd vanwege een serverfout." Ik heb van alles geprobeerd, maar het wil nog steeds niet lukken. Alles eraf halen en opnieuw installeren wat Apple betreft heeft ook niet geholpen. De iPad herstellen hielp ook niet. Ik heb toen maar op de ouderwetse manier (met draad dus) mijn bestanden weer teruggezet naar de iPad. Dat duurde overigens een eeuwigheid, want iTunes loopt na elk muzieknummer even vast om vervolgens na een tijdje weer actief te worden. Kortom in Windows 7 is het momenteel een hele toestand. Het vreemde is dat het onder Windows Vista zonder één probleem werkt. Toch wil ik het graag onder Windows 7 ook in orde hebben. Daar werk ik tenslotte het meeste mee. Bovendien wil ik op een gegeven moment Windows Vista van mijn pc verwijderen. Wie kan mij helpen met dit probleem? Vast bedankt. Ineke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 ik heb geen probleem met windows 7 en ios 5. Vermoedelijk is je windows niet in orde. Herstel deze of installeer opnieuw en alles werkt weer. Kost wel een paar uur (4 of 5) maar dan hoort alles te werken zoals het hoort. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 Het hoeft helemaal niet aan zijn Windows te liggen. Er zijn inmiddels duizenden klachten hierover - inclusief klachten over dataverlies. Een en ander is onder andere te wijten aan het feit, dat de Appleservers overbelast zijn/waren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 Bedankt voor jullie reactie. Windows 7 opnieuw installeren heb ik van de zomer pas gedaan. Dus daar heb ik nu even geen zin, maar vooral ook de tijd niet voor. Naar een vorig herstelpunt gaan heb ik geprobeerd, maar dat haalde niets uit. Ik heb inmiddels wel gelezen dat er meer problemen zijn met iOS 5 en Windows. Sommigen hadden dezelfde foutmelding als ik, maar na een nieuwe poging lukte het vervolgens wel. Ik kreeg eerder de tip de firewall even uit te zetten. Ook dat hielp niet. Ik had gehoopt dat op dit forum misschien een oplossing te vinden was. Ineke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2011 mijn tip werkt gegarandeerd, maar het is jouw tijd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen