Ga naar inhoud

Windows 7, iTunes en iOs 5 gaat niet goed samen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn computer staan Windows Vista en Windows 7. Het liefst werk ik met Windows 7. Van de week de nieuwste iTunes gedownload en geïnstalleerd. Op mijn iPad de nieuwste software iOs5 geïnstalleerd. Dit deed ik onder Windows 7. Het duude een eeuwigheid. Na uren kwam er een foutmelding. De reservekopie was ook niet gelukt. Ondertussen was wel alles van mijn iPod af. Dat liep dus niet helemaal zoals het hoorde. Volgende morgen opnieuw geprobeerd. Toen stond in ieder geval wel de nieuwe software op mijn iPad. Om alle nieuwe functies te gebruiken van het iOs5 moet in het configuratiescherm onder Netwerk op iCloud ingelogd worden. Dan kunnen daar vervolgens allerlei zaken ingesteld worden. Daar zit bij mij een probleem. Na lang wachten komt de melding: "Er kan niet worden ingelogd vanwege een serverfout." Ik heb van alles geprobeerd, maar het wil nog steeds niet lukken. Alles eraf halen en opnieuw installeren wat Apple betreft heeft ook niet geholpen. De iPad herstellen hielp ook niet. Ik heb toen maar op de ouderwetse manier (met draad dus) mijn bestanden weer teruggezet naar de iPad. Dat duurde overigens een eeuwigheid, want iTunes loopt na elk muzieknummer even vast om vervolgens na een tijdje weer actief te worden. Kortom in Windows 7 is het momenteel een hele toestand. Het vreemde is dat het onder Windows Vista zonder één probleem werkt. Toch wil ik het graag onder Windows 7 ook in orde hebben. Daar werk ik tenslotte het meeste mee. Bovendien wil ik op een gegeven moment Windows Vista van mijn pc verwijderen. Wie kan mij helpen met dit probleem? Vast bedankt. Ineke
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reactie. Windows 7 opnieuw installeren heb ik van de zomer pas gedaan. Dus daar heb ik nu even geen zin, maar vooral ook de tijd niet voor. Naar een vorig herstelpunt gaan heb ik geprobeerd, maar dat haalde niets uit. Ik heb inmiddels wel gelezen dat er meer problemen zijn met iOS 5 en Windows. Sommigen hadden dezelfde foutmelding als ik, maar na een nieuwe poging lukte het vervolgens wel. Ik kreeg eerder de tip de firewall even uit te zetten. Ook dat hielp niet. Ik had gehoopt dat op dit forum misschien een oplossing te vinden was. Ineke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...