Ga naar inhoud

Macro voor FN+F7 - Help!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb op m'n laptop een andere monitor vastgemaakt (dual-monitor). De meeste dingen doe ik op de nieuwe monitor, die ik HOOFD monitor heb gemaakt via instellingen. Dus, ik klik handmatig op mijn laptop op FN+F7 < Dan word de scherm van m'n laptop zwart, en dus minder energie verbruik (ik vind 't zonde van videokaart). Maar, nu ik mijn laptop wat verder heb gezet op m'n bureau (ik heb een aardig grote bureau) en als ik FN+F7 moet typen moet ik helemaal buigen over mijn bureau en in het donker is het nog lastiger en dan moet je 't nog eens zoeken. Ik heb een aantal programma'tjes geprobeerd om de FN knop zeg maar op te nemen en af te spelen, maar de programma's die herkennen de FN knop niet (volgens mij). Dus heeft er iemand anders een andere manier, bijvoorbeeld een batch bestand ofzo als ik daar dubbel klik dat hij dat automatisch FN+F7 doet? Graag hoor ik nog van jullie. - IC
Link naar reactie
[quote:57fdb1a193="andre@home"]Onder Linux kan... het, zoek daar eens mee verder of het onder Windows ook lukt.. http://www.thinkwiki.org/wiki/Sample_Fn-F7_script[/quote:57fdb1a193] Hoi, bedankt voor je reactie, maar heb helaas niets kunnen vinden om het op windows te laten werken. Wil iemand misschien mij nog verder helpen? Alvast bedankt. - IC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...