Ga naar inhoud

Bureaubladpictogram in Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat heb ik een tijdje geleden ook geprobeerd (en ook een vraag over gesteld). Met I.E. lukt het wel om het eigen logo op bureaublad te plaatsen. Wel zo aardig. Maar met grote regelmaat verdwenen ze dan toch weer, en ik heb het opgegeven. Wel gebruik ik wel eens de pictogrammen die windows aanbiedt via eigenschappen etc.Dit logo zal dus niet lang zo blijven: [img:a5932b700c]http://i55.tinypic.com/24wc5rc.jpg[/img:a5932b700c]
Link naar reactie
@ f.j.stols, probeer onderstaande: Dat Logo als [b:52bcc0b609].ico[/b:52bcc0b609] op te slaan. Naar mijn weten is het mogelijk met PhotoShop, misschien zijn er nu wel freeware die dat kan. Klik op de snellkoppeling met de R-muisknop / Eigenschappen / Scherm Eigenschappen van de snellkoppeling / ga naar het tabblad Webdocument / klik op Bbladeren /ga naar de map waar je de .ico hebt opgeslagen / OK / Toepassen / OK. [edit - toegevoegd] met [b:52bcc0b609]Free Online Image converter [/b:52bcc0b609]gaat ook: http://www.coolutils.com/online/image-converter/ groet, mericya
Link naar reactie
Geachte Forumleden Naar het Firefox verhaal ben ik ook heel nieuwsgierig omdat het mij ook niet lukt. Voor IE is dit een makkie ( zo deed ik het met IE6 ) maak een map aan op je C of een andere schijf,ga naar Temp Internet Files en zoek daar de .Ico op die je hebben wil en zet deze in de nieuw aangemaakte map. Klik nu op je snelkoppeling,eigenschappen>Ander pictogram en ga naar de .Ico die je hebben wilt dan Toepassen Ok. Nu verdwijnt hij niet meer. Bij mij is het D:\Iconen favoriet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...