Ga naar inhoud

win 7: eigenschappen mp3 bestanden verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik draai Win7 en ben al een tijdje bezig mijn cd-collectie te digitaliseren. Nu kon ik steeds een hele reeks mp3's selecteren>rechtermuisknop>eigenschappen>details>eigenschappen en persoonlijke gegevens verwijderen>de volgende eigenschappen uit dit bestand verwijderen> ... en op die manier een hele resem onnodige info wissen. Ik wil namelijk enkel de uitvoerder en het nummer en ik hoef niet te weten van welke cd het nummer nu komt of van welk jaar het nummer is noch het tracknummer, enz... Plots lukt me dit niet meer. Ik kom uiteindelijk op ...>De geselecteerde bronnen hebben geen overeenkomende details. Iemand een idee waar het is misgegaan? Alvast heel erg bedankt! Guft. :wink:
Link naar reactie
@ guft, [quote:6630ff2963="guft"] Nu kon ik steeds een hele reeks mp3's selecteren>rechtermuisknop>eigenschappen>details>eigenschappen en persoonlijke gegevens verwijderen>de volgende eigenschappen uit dit bestand verwijderen> [/quote:6630ff2963] Ik kan alléén een voor een de overtollige gegevens verwijderen, in plaats van een hele reeks. Eigenschappen / Tabblad Details / alle velden bij Beschrijving en Medium, zijn wel te bewerken en/of te verwijderen, behalve de afspeelduur. Als je met de muis over die velden beweeg dan worden die velden geactiveerd. Klik je erop dan is de gegevens wel mogelijk om te verwijderen. Wat ik wel doe is tijdens het rippen, zo weinig mogelijk gegevens in te vullen. groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...