Ga naar inhoud

windows7 bevriest bij opstarten


anoniem

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft een nieuwe Windows7 pc, waarbij het os op een SSD is geinstalleerd. Regelmatig (dus niet altijd!!) bevriest W7 bij het opstarten tijdens of vlak na het welkomstscherm. Alleen een harde reboot kan de pc weer aan de gang krijgen. Ik heb de volgende thread gevonden, die precies het probleem omschrijft : http://www.tomshardware.co.uk/forum/266685-14-total-freeze-boot-expert-help-please De schrijver is zelf heel precies op zoek naar de oplossing, maar die is er blijkbaar (nog) niet. Helaas. Het lijkt een softwarematig probleem dat verband houdt met de SSD icm de SATA-controller, omdat via de eSATA-poort alles wel correct functioneert. Weet iemand wellicht 'de' oplossing want die vriend van me begint een beetje 'ik-smijt-die-k..pc-het raam-uit'-neigingen te krijgen. Het is ook een heel irritant probleem....Heb je een beest van een pc en dan freezed het kreng steeds bij het booten. Alsof je je splinternieuwe Porsche wilt starten, maar .... niets! Knap frusty. Thx!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...