Ga naar inhoud

Opstartprobleem R730


anoniem

Aanbevolen berichten

Een goedemiddag! Na vele pogingen om m'n laptop te maken geef ik de moed op en heb besloten om me aan te melden voor dit forum. Ik hoop erop dat jullie mij informatie kunnen geven waardoor mijn probleem verdwijnt. Het zit zo..: Ik heb sinds na het opnieuw opstarten voor een installatie een opstartprobleem met mijn laptop. Het gaat hier om een Samsung R730 met een Windows 7 OS. Op deze berichtgevingen stuit ik: -Bij het opstarten voert de laptop eerst een Startup repair uit, hieruit komt een melding: "Startup repair cannot repair this computer automatically". -Vervolgens wordt er dan de optie geselecteerd "View advanced options for system recovery and support". Nu probeer ik System restore en selecteer het moment van de installatie. Hieruit komt de melding: "System Restore did not complete succesfully." "Details: An unspecified error occurred during system restore (0x80070718)" Is het mogelijk om dit probleem op te lossen met behoud van de inhoud die nu op de harde schijf staat? want er zijn namelijk geen backups gemaakt. hoe kan ik dit probleem oplossen? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
met een w7 instalatiecd zou je kunnen opstarten en dan de reparatie-optie kiezen. maar waarschijnlijk heb je geen installatie-cd.... behoud van data op de schijf: daarvoor is eigenlijk maar één methode toereikend. bouw de schijf uit, en hang hem via een usb-koppelstuk of rechtstreeks aan/in een andere pc. je kunt nu (behalve als je een of andere encryptie actief had staan...) je data overpompen op de andere pc. daarna kan je win7 opnieuw installeren met de ingebouwde methode ( zie de handleiding van samsung), waarna het ding weer is zoals toen je hem kocht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...