Ga naar inhoud

Freecell uit Windows 7 pro verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:07608c963c="Jack OGB"]Dit spel blijft af en toe hangen, ik wil het daarom verwijderen, maar het systeem (windows 7) zegt dat ik geen "trusted installer" ben en dat het dus niet door mij uitgevoerd kan worden. [/quote:07608c963c]Op welke manier probeerde je het spel te verwijderen? De juiste manier is als volgt, voor Vista althans (geen Win7 bij de hand), maar praktisch identiek voor Win7: Configuratiescherm\ Programma's\ Programma's en onderdelen\ \ kies "Windows onderdelen in- of uitschakelen" \ onderdeel "Ontspanning" \ haal het vinkje weg bij FreeCell \ bevestig met OK Zou die methode niet voor je werken vanuit je standaard Administrator-account, dan is er wat merkwaardigs aan de hand. En zelfs ook vanuit een Standaardgebruikers-account zou het prima moeten lukken, mits je User Account Control (UAC) bevestiging kunt geven met je Administrator password.
Link naar reactie
. Eerste advies: had ik al geprobeerd, maar ik ben al "administrator" Tweede advies: Bedankt voor je advies. Ik kon het toch met wat kleine wijzigingen gebruiken in Windows 7. En dat ging uitstekend. Maar ik heb nog een, waarschijnlijk, hele domme vraag : ik wil het spel weer opnieuw installeren, maar kan het nergens vinden! Weet je vast ook wel! Groet Jack
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...