Ga naar inhoud

Systeemherstel en schijfcontrole werken niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal, Ik zit met een probleem en hoop dat iemand me kan helpen voordat ik de recoverydisks moet gaan gebruiken, vanwege de enorme traagheid van mn laptop. Bij het opstarten van de laptop geeft deze aan dat dat er een schijfcontrole moet worden uitgevoerd. Deze laat ik starten en zie vervolgens een hele rits witte letters en getallen. Ik kan net aan opmaken dat er eerst een systeemherstel gedaan moet worden, omdat er een softwarepakket verkeerd is geinstalleerd (geen idee welk pakket) voordat de laptop normaal opstart. Zo gezegd, zo gedaan (dacht ik), maar voor het systeemherstel gaat starten geeft de laptop aan dat er een een schijfcontrole moet worden uitgevoerd! Dit resulteert in een vicieuze cirkel.. Iemand misschien een oplossing? Ik ben een enorme computernerd dus als jullie extra info nodig hebben hoop ik dat ik die kan geven, maar graag wat minder ingewikkelde reacties :) Oja, het systeem betreft Windows 7. Met vriendelijke groet, Mendy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...