Ga naar inhoud

Aanbevolen Updates in windows 7 verdwenen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Gistermiddag zag ik dat er in de lijst van updates een aanbevolen update staan van Atheros netwerkkaart. Ik denk dat komt morgen wel. Nu kijk ik vandaag en hij is verdwenen. Ik kan ook nergens zien of deze al dan niet toch is geinstalleerd. Ik heb in de lijst geinstalleerde updates gezocht in de map drivers en bij apparaatbeheer onder de netwerkkaart. Dit kan toch niet zomaar verdwenen zijn? Kan ik nog ergens anders zoeken? vr.gr.
Link naar reactie
Hoi, Configuratie / Systeembeheer / Computerbeheer /Apparaatbeheer / ga naar Atheros netwerkkaart / eigenschappen / tabblad Stuurprogramma / daar zie je de Stuurprogrammaversie. Via Google, website Atheros, de versie vergelijken. Als je wilt bijwerken: klik je bij Bijwerken. Maar als je geen problemen hebt, waarom zou je updaten ? Gewoon wachten tot dat je weer een 'melding' voor update 'krijgt'. Inderdaad vreemd, dat die verdwenen is. [edit - info toegevoegd] Misschien kan Speccy van Piriform helpen ?. http://www.piriform.com/speccy Meer informatie over Speccy: http://tweakers.net/meuktracker/26442/speccy-112-build-265.html groet, mericya
Link naar reactie
Hallo, De versies van de wireless en lan drivers zijn van oudere datums, zowel op de site van atheros als op de site van asus. Je hebt helemaal gelijk, niet updaten als er geen problemen zijn. Vandaar dat ik graag eens wilde zien wat er in de driver datasheet veranderd/verbeterd zou zijn. Ik wacht eens af of er ooit nog zo'n melding komt. Het zal toch niet zo zijn dat ik dingen ga zien die er niet zijn :wink: vr.gr
Link naar reactie
Hallo, Ik kreeg vandaag plotseling in de taakbalk de melding dat er een update geistalleerd was voor : atheros ar8131 pci-e gigabit ethernet controller ndis 6.20 #3 Nu heb ik alles weer nagezocht, maar kan geen aanknopingspunt terugvinden.. Alleen bij de optie in de taakbalk om de pictogrammen te beheren zie ik onder het kopje 'installatie windows apparaat' ook de tekst atheros ar8131 pci-e gigabit ethernet controller ndis 6.20 #3. Er moet toch ergens terug te vinden zijn wat er wanneer gebeurt is. nb ik heb de windows updat zo ingesteld dat er altijd gevraagd wordt om updates te installeren. vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...