Ga naar inhoud

Nummering in Word 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb er al meer dan een dag aan gespendeerd om een document van page nummering te voorzien. De eerste -laat ik zeggen- 10 paginas moeten de nummering I, II, III IV..... X hebben en daarna moet de pagina nummering opnieuw starten met 1..... n. Ondanks alle instructie's van Word ten spijt lukt het me niet om deze nummering op orde te krijgen. Een bevriende collega van mijn vrouw bracht zijn computer mee. Daar zit Word 2007 op en ziedaar, een fluitje van een cent! Ook problemen daarmee? En is er iemand die een oplossing kan aandragen? MVG perloc P.s. ik zie dat dit mijn 2000ste bericht is, dat ga ik even vieren!
Link naar reactie
Ik heb nauwkeurig gedaan wat Word aan instructie's geeft, ik heb zelfs gezien dat, toen de Foot/end note nog aanstond, de tweede sectie met 1 begon. Maar toen ik foot/end uitschakelde ging hij gewoon verder met de romijnse cijfers. Het zou moeten werken maar ik krijg het niet voor elkaar. Het probleem is inmiddels voor dit geval opgelost, want het proefschrift (van mijn vrouw) waar het om ging, is vandaag ingeleverd met de romijnse én de gewone cijfers. Die zijn gemaakt op een laptop van een bevriende collega die werkt met Office 2007. Zoals gezegd werkt het daar gelijk. perloc
Link naar reactie
Je gaat staan op de pagina (bijv 10) waar vanaf het moet gelden en selecteert alle pagina's die er na bij horen ook. Je klikt de koptekst open vanaf die pagina 10 en kiest voor "pagina instelling" het symbool met de dubbele pagina. En kiest daar in het menu "toepassen op ..." kies dan voor deze sectie. Vervolgens sluit je de koptekst en meteen naaar het menu "invoegen" en kies daar voor "paginanummers". Kies daar de vorm die je hebben wilt. Dit kun je herhalen voor elke sectie....
Link naar reactie
Volgens mij worden proefschriften op universiteiten onderworpen aan software die vaststelt of er geknipt en geplakt wordt. Dus kopieen van internet etc., daarna gaan ze de prullenbak in indien dit blijkt. Dit althans in Nederland en Duitsland. Teksten in plaatjes tellen volgens mij ook niet mee. Verder succes met het proefschrift.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...