Ga naar inhoud

plotseling alles van mijn pc


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen, ik was vorige week in Zwitserland, mijn netbook (een packard bell) (windows 7) werkte 1 dag goed. maar toen ik 's avonds op internet wou en de snelkoppeling naar IE aanklikte kreeg ik een bericht dat het programma waarnaar de snelkoppeling was gelinkt verplaatst of verwijderd was. ik heb mijn netbook opnieuw opgestart en de schrik sloeg me om de oren. ALLES WEG, windows 7 startte nog op, maar mijn wallpaper was zwart, al mijn snelkoppelingen zowel van mijn bureaublad als van mijn taakbalk waren weg. ook de mappen in mijn starmenu waren leeg en al mijn bestanden waren weg uit mijn documenten en mijn afbeeldingen. gelukkig heeft windows 7 zo'n geweldige functie om bepaalde mappen in een vorige versie terug te zetten, echter dat werkte niet, maar ik kon wel die eerder gemaakte punten openen en daar mijn bestanden in vinden (die heb ik dan manueel allemaal moeten kopiëren) probleem is nu wel dat ik dus enkel nog maar mijn bestanden terug heb (waar ik al heel blij mee ben) maar de mappen in de startmenu, snelkoppelingen op bureaublad e.d. vind ik niet meer terug, ik kan zelfs niet op internet. ik merk wel dat de programma's zelf nog op mijn netbook geïnstalleerd staan want kreeg net een update voor java (en voor itunes) heeft iemand dit al eens meegemaakt en weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
[quote:48792e816a="Tirm"]Heb je een herstelDVD aangemaakt? Probeer dan via F8-toets een herstelpunt terug te zetten van vóór de vorige week. Doe ook een scan met MBAM http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free[/quote:48792e816a] het is me eigenlijk nooit gelukt om een hersteldvd te maken. ik weet zelfs niet of windows het ondersteund om een herstelpunt niet op dvd maar bvb op usb stick of sd card te zetten, want mijn netbook heeft geen dvd drive. ook mijn recovery manager van packard bell doet het niet
Link naar reactie
[quote:da0218f7d2="stee0036"]je bestanden, achtergrondplaatje en je snelkoppelingen zijn gekoppeld aan je profiel. Windows kan op 1 laptop meerdere profielen hebben. Kun je onder c:\ users kijken of je profiel van de vorige sessies er nog staat? Misschien ben je per ongeluk van profiel gewisseld.[/quote:da0218f7d2] maar ook de standaard snelkoppelingen zoals naar de verkenner en my computer staan niet meer op mijn bureaublad of taakbalk. ook alle mappen in de startmenu, zelfs bureau accesoires is leeg. bij c:\users of in mijn geval "gebruikers" heb ik twee mappen, mijn profiel Cornetho en het administrator profiel. Ik wou even kijken of ik kon aanmelden op een ändere gebruiker"maar dan krijg ik LogonUI.exe - toepassingsfout. de toepassing kan niet correct starten (0x0000005). klik op ok om de toepassing te sluiten, maar er gebeurt verder niets (zwart scherm) eindelijk na lang wachten opgestart krijg ik volgende foutmelding IAAnotif.exe -toepassingfout kan de toepassing niet correct starten(0x80000003) ik krijg het vermoeden dat er meer met mijn netbook aan de hand is. even verder kijken wat ik nog kan doen. alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...