Ga naar inhoud

Mijn foto's weg na aanbrengen wijziging en waar naar toe?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Misschien is deze vraag al gesteld, maar het antwoord kon ik niet vinden. Wanneer ik foto's importeer in Windows Foto gallerie en ik wijzig het (bv. draaien of echt bewerk) dan krijg ik de melding: Druk op herstel....om de wijziging ongedaan te maken. Doe ik dit niet dan is de foto weg uit het mapje (?) en ik weet niet waar heen (?). Wat is hier aan de hand en wat kan ik er tegen doen? Mvg Toekan
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Uitzetten is misschien iets te drastisch, als was het maar tijdens het bewerken van de foto’s. Als je in de reacties heb doorgeklikt, kom je bij McAfee ID: TS101114 waarin een "Workaround" staat.[quote:7c387564c5="McAfee ID: TS101114"]Adjust Real Time Scanning settings to check for Programs and documents only instead of All Files.[/quote:7c387564c5]Mogelijk dat er vanuit McAfee al een oplossing is. Zorg dus voor de laatste updates van je McAfee programma en/of bezoek de support. Misschien dat een e-mail naar hun iets oplevert...... na uittesten dat het McAfee is :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...