Ga naar inhoud

Windows Vista: 32bit VBASIC en JAVA problemen McAfee en IE9


anoniem

Aanbevolen berichten

De gadgets op het bureaublad zijn verdwenen. Ik weet hoe ik die terug moet zetten, als dat zou gebeuren. Dus onderzoek je: 1.Controleren of windows geinstalleerde gadgets er zijn; 2. Problemen van gadgets door ontbreken vbasic 3. Fix It oplossing. Alleen werkt dat niet. Een FixIt oplossing Microsoft Fix it 50618 rapporteert er is een onverwachte fout opgetreden tijdens de installatie van dit pakket. Er is mogelijk een probleem met dit pakket. De foutcode is: 2738. Ook is mijn McAfee virusbeveiliging uitgeschakeld en onklaar gemaakt. Deze BEVEILIGING was niet meer aan de praat te krijgen. Een normale deinstallatie van de Virusscanner Plus lukte niet. Later zag ik op de McAfee site dat er een CLEANUP utility was om de scanner te deactiveren, van het systeem te verwijderen en de boel schoon te maken. Ik heb de meest recente MCPR.exe uitgevoerd, dat werkte niet. Ik heb een oude versie van MCPR.exe uitgevoerd, dat werkte wel! Daarna CCLEANER gedaan. McAfee kon worden geinstalleerd. ---- PROBLEEM OPGELOST -----
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...