Ga naar inhoud

In Vista problemen met hernoemen en verwijderen bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, een maand geleden heb ik Vista opnieuw clean geinstalleerd. Sinds kort treedt het probleem op dat als ik een bestand verwijder er een window verschijnt met daarin de voortgang van het proces. Het bestand of map verdwijnt wel, alleen het window niet meer. Iets soortgelijks als ik een map hernoem dan bevriest Explorer window. Alleen met een kill in Taakbeheer laten de windows zich verwijderen. Een ander probleem wat hier misschien mee samenhangt is dat een herstelpunt maken zeer lang duurt. Een herstelpunt terugzetten geeft de foutmelding dat dit niet lukt. Ik heb met een FIX IT van MicroSoft eenmalig resultaat bereikt. FIX IT meldde dat de Prullenbak herstelt werd van een fout. Met MSCONFIG heb ik alle services uitgezet. Dit verhielp het probleem. Vervolgens steeds 10 services aangezet en gekeken of het probleem optrad. Niet. Ook niet nadat alle services weer aan stonden!!! Helaas kwam het probleem na enige uren weer terug. Heeft iemand enig idee waar dit door veroorzaakt kan worden? Grtz, Ted
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...