Ga naar inhoud

Personal Shield Pro beheerst computer!


anoniem

Aanbevolen berichten

Vet probleem, Zit rustig op mijn notebook wat zaken af te handelen verschijnt er opeens een Personal Shield Pro systeem scanner die op geen enkele manier te stoppen is. Bureaublad afbeelding weg, als ik windows Essentials wil starten verdwijnt het pictogram,andere programma`s willen niet opstarten maar geven alleen een waarschuwing die weer naarPersonal Shield wijst en de mogelijkheid dat te installeren tegen betaling uiteraard. Is dit een agressieve manier van marketing of is die Psp nep. Hoe stop ik dit gebeuren, was net klaar met een verse installatie en nu dit? Komt dit bekend voor? Groetjes Arie[/i] Ik kon opeens na een blue screem weer opstarten in veilige modus en laat nu Securety Essentials draaien op full scan , zal wel meer als een uur duren , hoop dat daarmee mijn verse instal gered is.
Link naar reactie
Hoi, Spyhunter laten draaien, 23 problemen, het is net als vele andere sites, eerst betalen en dan ```misschien`````van je probleem af, of alleen je centen. Met mijn kale AOW(77) kan ik me zulke zaken niet permitteren. Malwarebytes heeft 4 problemen gevonden , kan daar verwijderd worden en ook gedaan. Onderweg is ook een mogelijke verbinding naar buiten verijdeld. Tot zover , Gr Arie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...