Ga naar inhoud

Fotoberichten in Windows Live Mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik fotos in verkenner selecteer, rechtermuisknop, verzenden naar: email-ontvanger, dan opent LiveMail in Windows 7 automatisch met het scherm van Fotobericht, en een popup venster om je aan te melden. Dit wil ik helemaal niet, ik wil ze gewoon als bijlage verzenden. (Andersom werkt het wel: eerst mail openen en dan bijlagen toevoegen) Weet iemand of je dit UIT kunt zetten?
Link naar reactie
Het werkt wel, maar dat bedoel ik niet. Ik wil nadat ik "copieren naar-emailgadresseerde" heb gedrukt, dat de foto's meteen als bijlage worden verzonden, en NIET via de tijdelijke opslagplaats van LiveMail, zodat de ontvanger het daarvan moet downloaden. Zo kun je wel grote bestanden verzenden, maar dat hoeft niet, ik verklein ze zelf wel.
Link naar reactie
OK, mijn mail programma zorgt er wel voor dat het meteen op die manier een bijlage is... blijkbaar Live mail niet. Is er in Live mail een instelling dat je dat kunt veranderen? Edit: voeg Livemail eens toe aan de sendto map zoals. http://www.windows7info.nl/Tips_en_Tricks Misschien werkt het anders dan zoals het er nu staat. De map is bij mij: C:\Users\andre\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...