Ga naar inhoud

verwijderde map op bureaublad blijft terugkomen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een map aangemaakt op mijn bureaublad waarin ik tijdelijke documenten en pdf files bewaarde. Na gebruik heb ik de (lege) map verwijderd (gesleept naar de prullenbak), maar na een paar uur komt de map weer gewoon terug op mijn bureaublad. Ook als ik de prullenbak leegmaak komt de map terug, ook als ik een programma als free eraser gebruik. Schijnbaar wordt de map door een of ander programma steeds opnieuw aangemaakt. Hoe kan ik deze mappen permanent verwijderen ? Ad
Link naar reactie
Ik kan geen programma vinden dat deze twee mappen als standaardmap gebruikt. Er zaten ook geen mp3 in. Ik heb in veilige modus de twee mappen verwijderd (en daarna de prullenbak geleegd) maar de volgende dag staan de mappen er gewoon weer, op het buroblad. Weet iemand hoe ik deze mappen permanent kan verwijderen ? Het is toch raar als je een map maakt op het bureaublad, waar je doc en pdf in bewaart, niet kan deleten.
Link naar reactie
Je kunt die map op je bureaublad even hernoemen naar een fantasie naam waarvan je zeker weet dat die nergens in je PC voorkomt. Dan even een zoekslag maken met bijv. Search everything (die vind meer en sneller dan de windows zoekfunctie). Zo kun je vaststellen of die map op meerdere plaatsen in je systeem voorkomt. Als je dat weet kun je weer verder puzzelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...