Ga naar inhoud

automatische updates w7


anoniem

Aanbevolen berichten

goedemorgen , vraagje : ik heb net een nieuwe laptop gekocht en heb de automatische updates aan staan . als ik de laptop uitzet moet normaal gesproken de automatische update gaan draaien , 2 sec zegt de laptop dat ik de computer niet moet uitschakelen , maar ipv de updates te installeren schakeld de computer uit en als ik dan weer de computer aanzet en via het configuratiescherm kijk naar geinstalleerde updates dan zijn dus de betreffende updates niet geinstalleerd . heeft iemand enig idee waar dat aan ligt ? zijn het bv bepaalde instellingen ofzo ? alvast bedankt voor de eventuele reacties . laptop is een acer aspire 7750 ps ik zal proberen wat sneller te reageren op antwoorden , soms heb ik het zo druk dat dat niet altijd lukt . gr Jeroen1974
Link naar reactie
[quote:1c8e9053c1]als ik de laptop uitzet moet normaal gesproken de automatische update gaan draaien , 2 sec zegt de laptop dat ik de computer niet moet uitschakelen , maar ipv de updates te installeren schakeld de computer uit[/quote:1c8e9053c1] Als je de updates op automatisch hebt staan dan heb je nooit inzicht wanneer en wat er wordt geupdate. Ik denk dat die 2 sec. nodig zijn om vast te leggen waar hij bij een volgende start verder moet gaan. Als het downloaden al heeft plaats gevonden en de installatie is ook al gestart dan is uit het verleden mijn ervaring dat hij de installatie eerst afmaakt voor hij echt stopt. Is hij nog met het downloaden bezig dan kan ik begrijpen dat hij bij een volgende start hier na een aantal minuten mee verder gaat of opnieuw begint. Het lijkt mij daarom ook beter om de instellingen van de updates te wijzigen, zodat je alleen eeb bericht krijgt dat er "wat voor je klaar staat". Je hebt dan zelf de controle over wat er allemaal geïnstalleerd gaat worden. En of je nog de tijd hebt om dat te laten plaats vinden of dat je eigenlijk direct weg moet en dus geen tijd om het af te wachten. Je werkt overigens met W7?
Link naar reactie
Je kan beter kiezen voor updates downloaden en zelf beslissen om de updates te installeren. Na een update mag de pc of laptop vaak niet uitgezet worden. Bij installatie van de updates bij windows 7 worden de updates geinstalleerd, dan wordt tijdens de update de laptop / pc vaak herstart en gaat de update weer verder. Dat kan zich meerdere keren herhalen. Als je de laptop of PC zelf uitschakelt, wat dus niet moet gebeuren, dan wordt de update niet geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...