Ga naar inhoud

verwijderen audiostuurprogr. op moederbord via bios


Aanbevolen berichten

Goedendag! Ik heb een creative soundblaster X-Fi Titanium HD aangeschaft en widel die op mijn nieuwe pc installeren. Creative zegt dat ik alle bestaande audiodrivers moet verwijderen. Kan dit het beste via de bios en zo ja hoe? Of is er een eenvoudigere manier.( Dacht in eerste instantie dat creative alleen drivers bedoelde van extra aangesloten geluidskaarten, niet die op het moederbord. Echter na installatie krijg ik alleen audio via de geluidskaart van moederbord. ) Soundblaster is dus nu al geïnstalleerd. Moet ik hem weer verwijderen? mijn moederbord: Moederbord: ASUS M4A88TD-V EVO/USB3, AM3, ATX CPU (quadcore) AMD Phenom II X4 955 Box, Sockel AM3 PSU Antec EarthWatts 650W RAM 2x 4GB Corsair Valueselect DDR3-1333 CL9 Ik hoop dat iemand raad heeft! vriendelijke groeten, marcel Marcel
Link naar reactie
[quote:65bdd0765b="andre@home"]Bij jouw Asus moederbord (CD) of hun site kun je in de manual lezen hoe je de on-board geluidskaart uit kunt schakelen.[/quote:65bdd0765b] Bedankt Andre ! Shame on me... Wat een oen ben ik . Had dat natuurlijk eerst moeten doen! bedankt voor het wakker schudden :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...