Ga naar inhoud

PC wil niet meer in windows komen


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb een probleem met een PC met Windows 7 32 bits erop. Bij het weergeven van Windows Starten ... probeert het logo naar voren te komen en meteen start mijn pc opnieuw op. Wat ik al geprobeerd heb is: Systeemherstel (kan niet want er zijn geen herstelpunten geeft die aan). Opstartherstel werkt ook niet. Ik heb in de CMD de volgende commands uitgevoerd: bootrec /fixmbr bootrec /fixboot bootrec /rebuildbcd chkdsk /f /r SFC /scannow /offbootdir=D:\ /offwindir=D:\windows Dit hielp ook niks. Ik kom ook niet in een van de veilige modus. De volgende opstartopties helpen niet: Video met lage resolutie (640x480) inschakelen. Laatst bekende juiste configuratie. Foutopsporingsmodus Uitschakelen van stuurprogrammahandtekening bemachtigen. Windows normaal starten Met een CD heb ik het memory en de harddisk getest deze zijn beide goed in orde. Als ik "Automatisch opnieuw opstarten na systeemfout uitschakelen" gebruik, krijg ik dit: BSOD geeft aan: SYSTEM_LICENSE_VIOLATION / foutcode = 0x09A. Deze PC is niet van mij dus ik weet niet waardoor die gecrasht is. Ik heb zelf al wat research gedaan op de BSOD melding maar word hier niet wijzer van. Is er misschien iemand die dit probleem al eens heeft weten op te lossen, of mij misschien wil/kan helpen? Ik dank jullie alvast voor een antwoord. MVG.
Link naar reactie
Hallo Ik had die site ook al bekeken maar hier kom ik helemaal niet verder mee. Ik heb net een full scan gedaan met die avira rescue CD, die had naar 4.5 uur 250 warnings gevonden en het een en ander gerenamed of gerepareerd. maar na het opieuw opstarten valt die net zo hard weer uit en start weer op. Ik heb wel sterk het vermoeden dat het aan een virus ligt, want ik zag een hoop limewire zooi langskomen en trojan horseses bij die warnings, alleen de vraag hoe ik dit kan oplossen is wat lastiger. Zijn er misschien nog andere rescue live CD's die die virussen verwijderen of moet ik bij de avira rescue CD de vink voor DELETE FILES aanzetten i.p.v. REPAIR/RENAME. of is dat gevaarlijk. MVG en Dank alvast.
Link naar reactie
[quote:01bb5c4a81="Enri Peters"]Hallo Ik had die site ook al bekeken maar hier kom ik helemaal niet verder mee. Ik heb net een full scan gedaan met die avira rescue CD, die had naar 4.5 uur 250 warnings gevonden en het een en ander gerenamed of gerepareerd. maar na het opieuw opstarten valt die net zo hard weer uit en start weer op. Ik heb wel sterk het vermoeden dat het aan een virus ligt, want ik zag een hoop limewire zooi langskomen en trojan horseses bij die warnings, alleen de vraag hoe ik dit kan oplossen is wat lastiger. Zijn er misschien nog andere rescue live CD's die die virussen verwijderen of moet ik bij de avira rescue CD de vink voor DELETE FILES aanzetten i.p.v. REPAIR/RENAME. of is dat gevaarlijk. MVG en Dank alvast.[/quote:01bb5c4a81] Je kan bovenstaande beter opnieuw posten bij beveiliging. Een expert kan je dan wellicht verder helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...