Ga naar inhoud

Steeds bij opstarten komt systeem herstel


Aanbevolen berichten

Mijn moeder heeft net sinds 2 dagen een nieuwe minilaptop. De Acer aspire one. Ze vertelde mij dat ze op internet zat, en toen een piep hoorde waarna ze de laptop uit had gedaan dmv de aan/uit knop. Als ik nu de laptop opstart krijg ik een venster met systeem herstel. als ik dit wil afsluiten start de computer opnieuw op, waarna ik weer systeem herstel krijg. Als ik bij systeem herstel het probleem verzendt, wordt mij verzocht op voltooien te klikken waarna het programma afsluit en de computer wordt uitgeschakeld. Als ik deze dan weer aan doe, krijg ik weer systeem herstel. Ik heb dit nu al een paar keer achter elkaar gehad, en vraag me af hoe ik voorbij het systeem herstel kom.
Link naar reactie
Ik had de keuze tussen twee soorten systeemherstel. Ik koos steeds voor de optie waarbij er werd teruggegaan naar het moment voor de fout. Maar later koos ik voor de optie waarbij de computer werd teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Omdat de computer nog maar 2 dagen in gebruik was, waren er nog geen belangrijke aanpassingen aangebracht. Nadat de computer alles had hersteld, werd het weer voorbereid voor het eerste gebruik. Daarna deed ie het weer goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...