Ga naar inhoud

pictogram/favicon


Aanbevolen berichten

Sinds enige dagen zijn enkele favicons van websites in mijn favorieten veranderd, bijv. tvgorge heeft nu het favicon van het parool terwijl het parool nog steeds het parool favicon heeft, ik heb wel een manier gevonden om het juiste favicon (bij favorieten weer terug te plaatsen maar het vreemde is dat het parool favicon wel nog steeds in de taakbalk en het tabblad van tvgorge staat, wat is de reden van dit en kan ik dit repareren of veranderen?
Link naar reactie
[quote:fccb8e9b49="vuurtoren"][quote:fccb8e9b49]Wat je kan proberen is Internet opnieuw instellen.Ga naar Internet,extra,intenetopties,geavanceerd en kiezen voor opnieuw instellen. [/quote:fccb8e9b49] Het internet opnieuw instellen? Daar ben je wel even druk mee ;-)[/quote:fccb8e9b49] Duurt 2 minuten...
Link naar reactie
[quote:e957a1ca13="Rosturp"][quote:e957a1ca13="vuurtoren"]Het internet opnieuw instellen? Daar ben je wel even druk mee ;-)[/quote:e957a1ca13]De knipoog doet mij vermoeden dat [b:e957a1ca13]vuurtoren[/b:e957a1ca13] het woordje Explorer mist in het advies :wink:[/quote:e957a1ca13] Geweldig! was mij niet opgevallen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...