Ga naar inhoud

Windows 7 mislukte/geannuleerde updates


Aanbevolen berichten

Heb net een paar weken Windows 7 64bit. Nu zie ik in de geschiedenis van de updates dat er een paar zijn mislukt/geannuleerd. Hoe kan ik deze hervatten? Bij opnieuw zoeken naar updates pakt hij de mislukte updates niet mee, ze blijven mislukt. Ik kan ook nergens op klikken, behalve dan details weergeven waar je niks aan hebt. Het is me een raadsel.
Link naar reactie
Hoi, Open het [b:357b8b5c0b]Onderhouscentrum[/b:357b8b5c0b] / in de linker [bijna onderaan] kolom klik op [b:357b8b5c0b]Windows Update [/b:357b8b5c0b]/ [in dezelfde linker kolom, bijna bovenaan] klik nu op [b:357b8b5c0b]Instellingen wijzigen [/b:357b8b5c0b]/ verschijnt onderstaand scherm [img:357b8b5c0b]http://i52.tinypic.com/sb78l3.jpg[/img:357b8b5c0b] Zorg dat de [b:357b8b5c0b]Updates op Automatisch installeren [/b:357b8b5c0b]staat. Als u de pc gaat afsluiten en er zijn Updates, dan verschijnt automatisch een bericht dat Windows nu wordt geUpdate, schakel de pc niet uit, na Updated wordt de pc uitgeschakelt. [ik kan geen screenshot van maken, want mijn pc is updated] Bij handmatig updaten, is het mogelijk dat de firewall, antivirus en IE of andere browser in de weg staan. groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...