Ga naar inhoud

checken van xp pro product key


Aanbevolen berichten

Als het om een OEM licentie gaat, moet er altijd een sticker op de computer geplakt zitten en moet je de product key die daarop staat ook gebruiken op de computer waar de sticker op geplakt zit. Als het om een FPP licentie gaat (FPP = Full Packaged Product, het pakketje wat je los in de winkel koopt), zit daar altijd een kaartje bij waar de product key op staat. Als het om een volumelicentie gaat, log je in op het Volume License Service Center van Microsoft om de juiste product key te achterhalen. Kortom: ik vraag me af hoe je Windows uberhaupt kan installeren, zonder dat je de juiste product key weet, tenzij je niet helemaal legaal bezig bent...
Link naar reactie
[quote:273189371e="Jeroen1974"]ik heb op marktplaats een xp pro sp3 nl 32 bits besteld en ik wil gewoon voordat ik het ga installeren weten of ik een legale key heb aangeschaft.[/quote:273189371e] Bij een legitieme Windows CD/DVD behoort een Certificaat van Echtheid. Zie deze hyperlink http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/genuine/what-to-look-for
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...