Ga naar inhoud

Windows Live Mail account beheer


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een aantal mail adressen in gebruik en wil overstappen van Outlook 2003 naar Windows Live Mail. Nu wil ik dus bij Windows Live Mail al mijn binnenkomende post standaard in 1 Postvak in hebben en niet de indeling zoals het standaard is per e-mail adres een eigen postvak in. Hoe krijg ik dit voor elkaar onder windows live mail? p.s. ben de rest van de dag niet of nauwelijks thuis, kan vanavond later pas reageren.
Link naar reactie
Hoi Aan de linkerkant staan de email-adressen dan. Daar boven staat dan (snelle weergave) die klik je aan. En daar komen ze allemaal in staan. Verwijderd je hier een email uit, dan is hij ook weg uit de bestaande email-account. Wel als je een email-verzend, omdenken dat je wel de goeie-account neemt dan.
Link naar reactie
Hoi, Ik denk dat het niet gaat lukken. Zelfs Outlook 2010 werkt op die manier .... Je geeft niet aan om welke Windows-versie het gaat. In Vista heb je Windows Mail ... die werkt 'nog' op de oude manier. Ook Outlook 2007 zet alles in één map. Evt. zou je mozilla thunderbird kunnen gebruiken, die ook een mappenset gebruikt.
Link naar reactie
Je zou ook een Gmail emailadres kunnen aanmaken. Bij het gmail is het mogelijk mail van meerdere emailadressen in je postvak in te ontvangen. Het is zelfs mogelijk bij het versturen van een email te kiezen welk emailadres je als afzender wilt. Ik gebruik zelf ook Gmail en ontvang de mail die op het mailadres van mijn provider binnenkomt ook in de postvak in van Gmail. Ik heb Gmail daarnaast ingesteld in Windows Mail en krijg dus alle mail wat naar zowel het Gmailadres als naar het adres bij mijn provider gestuurd wordt in 1 postvak binnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...