Ga naar inhoud

windows 7 loopt vast en start vervolgens niet meer op


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds enkele dagen een lapotop met windows 7. Na enige tijd loopt de laptop steeds vast, waarna ik de computer uitzet. Vervolgens start deze niet meer op en kom ik bij opstartherstel. Hier wordt gezegd dat de computer niet automatisch kan worden hersteld. Ik heb al meerdere malen een systeemherstel gedaan (terug naar verscheepstaat), maar het bovengenoemde probleem blijft terugkeren. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
gebruikersnaam was een foutje zie niet zo snel waar ik dat kan wijzigen via de mail kreeg ik wel een tip om m'n laptop van binnen schoon te maken, maar aangezien deze nieuw is ga ik hem zeker niet openmaken ivm de garantie! ik heb idd de laptop al eens gebruikt zonder het toepassen van de updates, maar zonder gewenst resultaat ik heb het probleem nu bij HP gelegd immers is de laptop zo niet te gebruiken
Link naar reactie
Heb je de cd van windows 7 nog? Probeer te booten vanaf cd, en draai een herstel. HP gaat je een herinstallatie adviseren, ik doe dat ook. Wanneer je een OEM installatie hebt, kan je via de recovery partitie een herstel uitvoeren. Ik dat je Master Boot Record beschadigd is. Vanwege het feit dat je de laptop net nieuw hebt, en geen hardware wijzigingen heb gedaan is het een softwarematig probleem.
Link naar reactie
er is geen cd bijgeleverd, maar in plaats daarvan een aparte harde schijf met de benodigde informatie hiervandaan heb ik al meerdere malen een compleet herstel gedaan zou het kunnen dat hier (=de bron) een software fout zit? in dat geval moeten ze me dus een nieuwe windows versie leveren toch?
Link naar reactie
HP is niks verplicht zodra hun het idee krijgen dat het een eidgebruikersprobleem is, past het niet binnen de garantie. Dan ben jij genaaid.. Je kan het volgende even testen: Brand Windows 7 op een DVD, en boot je laptop vanaf de DVD. Gebruik je OEM installatie-key (staat achter op je laptop) en installeer Windiows 7 opnieuw. Wanneer hij dan problemen bijft geven, laptop aanmelden bij HP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...