Ga naar inhoud

illegale Windows???


Aanbevolen berichten

Deze morgen keek ik stom verbaasd naar een waarschuwing op mijn pc - scherm. "Dit is geen legitieme versie van Windows!!!!" Pc is een HP desktop met voor geïnstalleerde Windows 7 64x. Aangekocht op 13 september 2010 en nu 10 maand later die waarschuwing. Begrijpe wie kan. Contact opgenomen met HP en kreeg de raad om te activeren Bij nazicht "mijn computer"; "eigenschappen" staat er "Windows is geactiveerd" Wat staat er mij nu te doen of tot wie kan ik mij nog verder wenden?
Link naar reactie
Zal serieus gaan waaien morgen in de winkel. Normaal komt HP met een recovery partitie.. en die is volledig weg. Dus bij opstarten en je drukt F11 kom je normaal op de recovery, maar nu start die verder op en slaat die de recovery over. Ook gevonden op de harde schijf : backup OEM en daaronder 26 files = drive_c001 tot 26
Link naar reactie
@ MarcoPolo, Computer / eigenschappen / helemaal onderaan zie je: Windows is geactiveerd Product-id: xxxxx-xxx-xxxxxxx-xxxxx en aan de rechterkant zou je dit zien [img:300ce04988]http://i53.tinypic.com/2agq240.jpg[/img:300ce04988] En als jij tot nu toe altijd Windows Updates ontvangt, dan hebt jij een Legitieme Microsoft. groet, mericya
Link naar reactie
@ MarcoPolo, Ik neem aan dat jij een Legitieme Windows hebt. Wat is wijsheid? Lees onderstaande: [quote:0bc3ad849b]Validatie is een online proces waarmee u kunt controleren of uw exemplaar van Windows legitiem is en of er geen essentiële Windows-licentiebestanden zijn beschadigd, gewist of verwijderd. In een proces van enkele seconden vergelijkt Microsoft het hardwareprofiel van uw pc met de uit 25 tekens bestaande productcode die zich gewoonlijk bevindt op het Certificaat van Echtheid (Certificate of Authenticity, COA).. Het vergelijkingsresultaat wordt anoniem gearchiveerd zodat het bij toekomstige activeringen en validaties opnieuw kan worden gebruikt om te controleren of de Windows-productcode op uw pc overeenkomt met de originele Windows-productcode die is aangeschaft. [/quote:0bc3ad849b] http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/help/genuine/what-is-validation en [b:0bc3ad849b]Nu valideren [/b:0bc3ad849b]? , jij hebt toch de Product-id: xxxxx-xxx-xxxxxxx-xxxxx OF morgen teurg naar de winkel ? groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...