Ga naar inhoud

systeem heerstel


Aanbevolen berichten

Hallo, er wordt regelmatig gezegd " maak een herstel punt". Echter dat lukt mij niet. Ik krijg iedere keer het bericht: kan niet worden gemaakt, er is onvoldoende opslagruimte beschikbaar......(0x8004231F). Ik gebruik w7 sp1 de harde schijf is verdeeld in 4 partities, Mijns inziens is er genoeg ruimte want van de OS( C) partitie is 84 van 147GB beschikbaar. De andere partities resp. K, L, M, hebben resp. 46.5 van 46.8, 18.5 van 48.8 en 48.1 van 48.8 GB beschikbaar. Kunt U me zeggen wat ik niet goed doe? Vast bedankt. Met vr.groet J.ten Hagen
Link naar reactie
[quote:6aaa85ce10="gerben"]Mogelijk zijn de bestanden van systeemherstel beschadigd. Het wil wel eens helpen het uit en weer aan te zetten. Alle voorgaande herstelpunten zijn dan weg, maar nieuwe zouden wel weer goed aangemaakt moeten worden.[/quote:6aaa85ce10] Er zijn nooit herstelpunten gemaakt, altijd mislukt!! Altijd dezelfde foutboodschap. Er moet dus meer aan de hand zijn. Maar is er echt tekort geheugen? Hoeveel heb je nodig voor een systeem herstel? Hoe zet je overigens systeemherstel uit?
Link naar reactie
@ janarend, Misschien helpt dit :roll: [ga naar] [b:5f0a76db5a]Deze Computer [/b:5f0a76db5a]/ [b:5f0a76db5a]Eigenschappen[/b:5f0a76db5a] / [klik in de linker kolom op] [b:5f0a76db5a]Systeembeveiliging[/b:5f0a76db5a] / verschijnt nu het scherm van [b:5f0a76db5a]Systeemeigenschappen[/b:5f0a76db5a] / [bij tabblad] [b:5f0a76db5a]Systeembeveiliging[/b:5f0a76db5a] / bijna onderaan bij: Herstelinstellingen configureren, schijfruimte beheren en herstelpunten verwijderen, klik op [b:5f0a76db5a]Configureren[/b:5f0a76db5a] [img:5f0a76db5a]http://i53.tinypic.com/2hhf3hf.jpg[/img:5f0a76db5a] / verschijnt nu het scherm Systeembeveiliging voor Lokale schijf [C:] [img:5f0a76db5a]http://i51.tinypic.com/1z6d16g.jpg[/img:5f0a76db5a] / [bij] [b:5f0a76db5a]Schijfruimtegebruik[/b:5f0a76db5a] schuif de regelaar Max. gebruik naar bijvoorbeeld 2% of 4% / klik op Toepassen / OK / sluit het scherm / herstart de pc. Probeer nu een Herstelpunt te maken. groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...