Ga naar inhoud

programma's menu start worden niet weergegeven


Aanbevolen berichten

Onlangs waren ineens de programma's uit het menu start verdwenen. Helaas heb ik niet meteen gedacht aan een systeemherstel en een week later bleek ik maar 2 herstelpunten te hebben van alleen de afgelopen 2 dagen. Ik kan deze functie dus niet proberen. Ik heb wat gegoogled, maar helaas kwam ik hier ook geen oplossing tegen. Het opvallende is dus dat ik voornamelijk de standaard weergegeven programma's ook kwijt ben. Als ik dan een nieuwe gebruiker aanmaak, dan worden deze ook niet weergegeven. De snelkoppelingen staan dan ook idd niet in de map waar ze horen (niet in program data en niet op C users default app data. Denk aan dingen als paint, systeemherstel etc. Ik kan niks vinden om de standaardprogramma's weer in mijn menustart te krijgen zoals die eruit ziet na een nieuwe installatie. Ik gebruik windows 7 proffesional NL. Iemand een suggestie?
Link naar reactie
is de pc al eens grondig gechecked met malwarebytes? wat je kan doen: start de pc op met de w7-disk (wellicht eerst even in de bios instellen dat cd de eerste opstartdevice is), en dan kiezen vor de reparatieoptie. (als het goed is blijft al je data onaangeroerd, maar als je geen backup hebt zou ik zelf eerst een backup maken...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...