Ga naar inhoud

Problemen met Outlook


Aanbevolen berichten

Als ik van een kennis een mail krijg gestuurd met daarin een verwijzing naar een filmpje op het internet o.i.d bijv. Youtube dan willen deze links niet meer openen. Ik krijg dan de foutmelding dat er onvoldoende systeembronnen zijn en ik contact moet opnemen met de systeembeheerder. Nou dat ben ik zelf , maar weet niet wat er aan de hand is Heb dit probleem pas enkele weken.Heb zelf niets veranderd.
Link naar reactie
Heb alles gedaan zoals beschreven maar nog geen resultaat. Meegestuurde powerpoint presentaties of bijlagen kan ik gewoon openen,maar de verwijzingen die naar een internetadres verwijzen zijn niet te openen ? Krijg de melding "u heeft onvoldoende systeembronnen , neemt kontact op met de systeembeheerder"? Het ligt niet aan de hoeveelheid geheugen want ik heb er 4 GB inzitten en voorheen nooit geen last gehad . Iemand verder nog ideen.
Link naar reactie
Probleem is opgelost ! even gegoogled. Dit probleem wordt veroorzaakt door beschadigde of aangepaste koppelingen met de te gebruiken internet browser. Dit probleem wordt in 9 van de 10 gevallen veroorzaakt door Google Chrome. Wanneer Google Chrome geïnstalleerd is kent men dit probleem niet. Echter wanneer de software wordt verwijderd, blijven de door Chrome aangepaste registy entry’s gewoon bestaan met doodlopende verwijzingen. Download het zip bestand explorer_repair_defaults.zip Sla dit bestand op, op het bureaublad. Wanneer je het zip bestand opent zie je dat er 1 .reg bestand in zit-> Sleep dit bestand naar het bureaublad en dubbel klik dit bestand. Bevestig alle meldingen met OK of Ja. De register waarden die niet worden teruggezet na het verwijderen van Google Chrome worden met dit .reg bestand gecorrigeerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...