Ga naar inhoud

Volumescherm


Aanbevolen berichten

Ik zit al een hele tijd met het probleem dat bij elke opstart van mijn laptop (Vista) het volgende popup-scherm verschijnt: [url]http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OYEZLBFR4NDK.doc[/url] Op internet kan ik nergens vinden waar dit scherm vandaan komt en, belangrijker, hoe ik ik het kwijtraak. Zal ongetwijfeld komen door ooit iets veranderd te hebben, maar op google is daar niets over te vinden. Wie weet waar het vandaan komt?
Link naar reactie
Omdat je met je probleem blijft zitten, doe ik maar een poging: al geprobeerd met alles in je opstartitems uit te schakelen en dan te rebooten en te zien of het terugkomt? a. het komt niet terug: dan een voor een terug inschakelen en rebooten en dan vind je al minstens het programma dat de oorzaak is. Dan kunnen we misschien verder zien? b. Het komt wel terug: dan zou ik opteren voor een HiJack-logje en dit laten ontleden. Voorlopig zijn hiermee mijn ideeën op.
Link naar reactie
Een afbeelding in een document plaatsen en dat als download aanbieden is niet handig. Gewoon het plaatje ergens uploaden en dan bij je vraag invoegen met de [img] knop/tag. Zo is het meteen duidelijk en krijg je geen antwoorden die niet van toepassing zijn. Ik heb de moeite voor je genomen. Het gaat dus om dit scherm: [img:e88d9f1120]http://img42.imageshack.us/img42/7371/12341234o.png[/img:e88d9f1120]
Link naar reactie
Kom ik met rondsnuffelen erbij uit dat 'Volumescherm' (hoe raar ook) blijkbaar de naam van een programma is: http://volumescherm.software.informer.com/ En dus begin ik te vermoeden dat dit progje het bij jou niet doet, niet opgestart kan worden en dus die foutmelding geeft. Zegt de naam van dit programma je iets? (heb je vb die VolPanlu.exe op je systeem staan?)
Link naar reactie
[quote:3f30460d8b]Een afbeelding in een document plaatsen en dat als download aanbieden is niet handig. Gewoon het plaatje ergens uploaden en dan bij je vraag invoegen met de [img] knop/tag. Zo is het meteen duidelijk en krijg je geen antwoorden die niet van toepassing zijn. Ik heb de moeite voor je genomen. Het gaat dus om dit scherm: [/quote:3f30460d8b] vuurtoren: met dank! Ik kreeg het eerder niet voor elkaar. [quote:3f30460d8b]Kom ik met rondsnuffelen erbij uit dat 'Volumescherm' (hoe raar ook) blijkbaar de naam van een programma is: http://volumescherm.software.informer.com/ En dus begin ik te vermoeden dat dit progje het bij jou niet doet, niet opgestart kan worden en dus die foutmelding geeft. Zegt de naam van dit programma je iets? (heb je vb die VolPanlu.exe op je systeem staan?)[/quote:3f30460d8b] Passer: Na enige tijd zoeken blijkt dit toepassingsbestandje in een map te staan: in program files/creative/usbspeaker/volumepanel (217 kb) Ik heb maanden geleden een setje creative N400 gebruikt (een ramp op mijn laptop met vista...) Kan ik dat bestandje zonder meer verwijderen? Is v
Link naar reactie
Ik vermoed dat het al niet meer zal werken, dat het bij het opstarten 'in gang wordt gezet' maar dat het niet kan uitgevoerd worden. En dus krijg je die (eigenaardige) foutmelding. Twee mogelijkheden: a. installeer het opnieuw en ga het dan (op een goede manier) terug uninstallen: ofwel via Configuratiescherm> software (en daar uninstallen) ofwel met [url=http://www.revouninstaller.com/]Revo uninstaller[/url] (er is een freeware versie van) b. ofwel handmatig: eerst het progje opzoeken en verwijderen vanuit verkenner. (wil je een zekerheid achter de hand hebben, hernoem dan gewoon het progje: stel dat het in de map Volumescherm staat, hernoem die map dan naar vb Volumescherm111 (*) en kijk of je na enkele keren dat jij je computer opnieuw opzette, àndere fouten (gemeld) krijgt. Is dit niet het geval , wat ik vermoed, dan zoek je de map terug op en wist ze definitief. Mogelijk krijg je nadien de foutmelding toch nog, dan moeten we even naar je opstartitems gaan kijken. Vertel het dan even. (*) dit is het systeem dat ik gebruik als ik veilig wil spelen: achter de map zet ik 111 - voor mij een teken dat het 'op proef' weg mag - en geef je prog géén volledig andere naam: moest het ooit zijn, dat een bepaald prog toch niet zo maar weg kan/mag, dan ken je nog makkelijk de originele naam, doe je gewoon (in dit geval) de 111 weg en alles staat weer zoals het was. succes !
Link naar reactie
ad oplossing b toch nog even een aanvullinkje. op deze manier blijft het boosdoenertje in het register staan. maar als je na verwijderen of hernoemen van de map waarin het staat de registercleaner van ccleaner draait, worden die vermeldingen gewist. en oveigens: na registercleaning altijd je pc herstarten!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...