Ga naar inhoud

PC blijft af en toe hangen.


Aanbevolen berichten

windows 7 prof-msi mobo-6gB- Processor name Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz Processor speed 2673 Processor vendor GenuineIntel Processor count (cores) 8 Processor ID Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 4 avira antivirus Bij het starten van welk programma dan ook steeds een vertraging en melding reageert niet- me echt suf gezocht-op meerdere fora reeds hijack file en alle andere mogelijke opties, alle processen die draaien doorgenomen. heb wel een pst file van 3 Gig, maar kan me niet voorstellen dat dit van invloed kan zijn. XP virtueel is geinstalleerd, kan dit van invloed zijn? heb inmiddels een SSD van 120GB en ga daar maar een schone installatie op uit voeren, maar de vraag is of het dan verholpen is. drivers van het mobo op de MSI geupdate, Bios geflashed. hou me aanbevolgen voor suggesties dank alvast
Link naar reactie
Uit de gegevens die je geeft kan eigenlijk maar één conclusie getrokken worden: dat zou als een speer moeten lopen . Je geeft weliswaar niet op hoeveel RAM er is zit, maar ik neem aan dat dat minstens 2 Gig en misschien wel meer zal zijn. In elk geval geen bottleneck, en dat geldt ook voor de andere items. Ik neem aan dat je in de huidige configuratie geen SSD had? Dan zal die SSD het systeem alleen nog maar sneller moeten maken. Als je toch al een nieuwe installatie gaat maken, dan is het belangrijk om te controleren wanneer het probleem zich (onverhoopt) begint voor te doen, dus na elke stap checken of alles in orde is. Als je een schone installatie hebt uitgevoerd, dan moet het direct al soepel lopen, zelfs al heb je nog geen driver extra geïnstalleerd! De native drivers van Win7 moeten in staat zijn om Windows normaal te laten draaien. Als dat zo is, dan weet je dat het geen hardware probleem is. Als je dan verder gaat met drivers en software toe te voegen, noteer dan wat je installeert en controleer steeds of alles nog in orde is. Het kan dat drivers de oorzaak zijn, maar ook software dat niet goed overweg kan met een ander programma. Hou bij wat je installeert en of het probleem zich voordoet of niet. Zo kun je zeker stellen wat er precies gebeurt, en zou je met een herstelpunt terug kunnen naar een vorige situatie. Succes...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...