Ga naar inhoud

Vista Installatie werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik wil een installatie van Windows Vista op een windows 7 computer draaien, dit blijkt alleen maar niet te kunnen, zodra ik op Install Windows Vista klik krijg ik de volgende melding: Foutcode 0x80070103 en dat er niet genoeg ruimte vrij is, maar de schijven zo goed als leeg. heeft iemand enig idee hoe ik Windows Vista hier toch op kan installeren??
Link naar reactie
Schijv[i:db02af0f46][b:db02af0f46]en[/b:db02af0f46][/i:db02af0f46]?? Het gaat alleen om de systeempartite, en daar zal nu toch nog wel Windows 7 op staan? Als je de C: partitie eerst formatteert, dan zal het heel waarschijnlijk wel gaan lukken. Als het toch nog niet lukt, geef dan alsjeblieft wat uitgebreider informatie, want dit is wel erg summier.
Link naar reactie
[quote:9dba615d6d="Liltunechi"]Ik heb het geprobeerd om de actieve partitie te formatteren maar dit gaat niet omdat het volume in gebruik is. ik heb het ook geprobeerd met Acronis True Image maar dit start helemaal niet op. heb je toevallig nog andere ideeen om vista hierop te installeren zonder problemen? Alvast bedankt![/quote:9dba615d6d] Het is niet de bedoeling om via Persoonlijke Berichten te posten, daar heeft verder niemand iets aan. Gewoon via het forum, dan kunnen anderen ook meedenken. Als je de installatie start vanuit Windows, dan is inderdaad de partitie gelocked. Het is de bedoeling om te booten vanaf de installatie DVD, dan kun je de partitie wel formatteren.
Link naar reactie
Beste Patryk, Ook al heeft Microsoft aangegeven dat Vista niet meer wordt ondersteund, betekent absoluut niet dat je dat niet meer kunt installeren. Ik zou nog best Windows 95 kunnen installeren, en als ik mijn best doe zelfs nog wel DOS 6.22 Microsoft levert nog een aantal jaren updates (voor Vista, niet meer voor Win95), maar ze verkopen je nog veel liever nieuwe (dure) software. Dus ontmoedigen ze het gebruik van de oudere software. Niks van aantrekken hoor...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...