Ga naar inhoud

Aanhalingstekens - Help!


Aanbevolen berichten

Hallo, nadat ik Code::Blocks heb geinstalleerd, doet mijn aanhalingsteken knopje op mijn laptop raar. Ik heb met aantal programma(ik kan geen aanhaling tekentje doen)s getest of de key nog werkt, maar de resultaat is goed. De knop werkt goed, de programma kan de key wel zien, dus het is niet kapot ofzo. Ik heb dit echt nodig, omdat ik programmeer en daarbij heb ik die aanhalingstekens ook echt nodig voor strings enzo. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik weer aanhalings kan gebruiken, zowel een eenzame aanhalingsteken en 2 tekentjes in de lucht. Ow ja, hiermee zet je ook tremas op bijvoorbeeld de I enzo. Mijn toetsenbord indeling is Verenigde Staten (internationaal). In plaats van een anhalingsteken krijg ik een blanke regeltje. En soms doet ie het maar daarna werkt het gewoon niet meer... Kan iemand mij uit dit probleem helpen? Gz
Link naar reactie
Om te beginnen zou je met ALT-codes kunnen werken (zie www.alt-codes.net). Daarnee zou je in elk geval (tijdelijk) de tekens moeten kunnen gebruiken. Heb je al geprobeerd om het betreffende programma weer te verwijderen? Als die zoiets veroorzaakt zou ik wel twee keer nadenken alvorens het te gebruiken. Verder willen laptops nog wel eens dwarsliggen als je NUMLOCK of FUNCTION toetsen hebt ingedrukt. Probeer eens of het helpt om die weer uit te schakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...