Ga naar inhoud

Backup makem met Acronis


Aanbevolen berichten

ls: Een kennis van mij heeft een laptop met win. 7 home. Sata hd 500 gb Nu wil ik een backup voor hem maken met acronis maar die meldt: Werkt niet met dynamische volumes en ez ? HD c, d en e gemaakt. De e partitie heb ik al in orde gekregen. Voor de c: zie ik 2 "partities" met recovery en de ander 100mb Het is een MSI cr650 laptop Wie geeft mij advies? bvd.
Link naar reactie
Bedankt voor de info: Echter ik kan er niets mee want de 500 gb hd wordt gezien als een dynamische schijf. Voor de C: partitie zie ik onder schijfbeheer het volgende een partitie van 16 gb met melding Herstel partitie. Daarnaast een partitie met de melding 100Mb Actief herstel partitie. De andere partities C,D en E zijn eenvoudige volimes! Met Dynamic disk converter werkt het ook niet want dan worden de c,d en e gewist En aangezien ik ook geen recover dvd kan maken is het een probleem om een acronis backup te maken. "vroeger" bij nieuwe laptops en pc zat de herstel partiite gegevens op de D: schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...