Ga naar inhoud

Opstartherstel probleem


Aanbevolen berichten

Hallo Forum helpers. Heb een probleem met opstartherstel. Heb vanavond mijn drivers bij gewerkt met DriverScanner, moest hierna de computer weer herstarten. Maar dan komt er een scherm voor van . (opstartherstel starten 9aanbevolen).Klik ik hier op dan komt er een scherm met (de opstartselectie is mislukt omdat de benodigd apparaat niet toegankelijk is) en de status 0xc000000e Veiligmodus heb ik geprobeerd, maar krijg die scherm er niet voor F8 Wat moet ik nu doen, dat is mijn vraag.Om deze computer weer aan de gaang te krijgen. Het gaat om een Windows Home Preminm 34 bits. Dit heb ik via mijn laptop geplaatst. Alvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
Goedeavond Hierbij het uitleg van de oplossing. Het eerste wat ik heb geprobeerd was, in veiligmodus opstarten via F8. Maar dat wou niet, want die scherm kreeg ik er voor geen meter erop. Wel dit steeds opstartherstel starten 9aanbevolen).Klik ik hier op dan komt er een scherm met (de opstartselectie is mislukt omdat de benodigd apparaat niet toegankelijk is). Weer gestart met F8 en toen kreeg ik eindelijk een kleine 4 kante blauwe schermpje erop staan. Daar stond in 1e Floppie 2e cd ....... en nog wat 3e Dat weet ik zo niet meer. 4e cd ................... !!!!!!!! Dus precies weet ik niet meer wat er stond. Toen de 2e aangeklikt, want een floppie had ik niet. Kwam weer dit te voorschijn. opstartherstel starten 9aanbevolen).Klik ik hier op dan komt er een scherm met (de opstartselectie is mislukt omdat de benodigd apparaat niet toegankelijk is) Computer weer uitgedaan, opgestart weer met F8, weer dat blauwe4 kantje. Toen heb ik op de 4 e geklikt, weer allemaal het zelfde. Weer de computer uit, weer F8 gedrukt het blauwe schermpje kwam weer tevoorschijn. Toen weer op de 4e geklikt, maar nu met de installatie dvd erin. En toen kwam er een scherm voor dat ik op een wilkeurige toets moest drukken. En toen begon hij eindelijk te installeren, en kon ik het volgende aanklikken. Systeemherstellen naar een eerder herstelpunt toen de computer nog goed werkte. En zie het werkt weer goed de computer. Vanmorgen weer opgestart, en no problemen. Probleem was gewoon gekomen, naardat ik een aantal drivers weer geupdat had. En daarna de computer moest herstarten. Maar goed tis weer opgelost. Nog ff voor Tirm Sorry dat had ik vergeten, het was Windows 7 Home Premium 34 bits. En nog bedankt voor het meedenken. Hoop dat jullie hier nog wat aanhebben, ben niet zo goed in het uitleggen.
Link naar reactie
dat blauwe schermpje met die opstartdevices na f8 wordt gegenereerd door sommige biossen. als je hier een keuze maakt voor het "normale" opstart device (zal vrijwel altijd de hd zijn) moet je wederom op f8 tokkelen. dan komt het opstartmenu van windows in beeld waarin je kan kiezen voor veilige modus, etc, etc
Link naar reactie
[quote:f9562c894e="derkdejong"]dat blauwe schermpje met die opstartdevices na f8 wordt gegenereerd door sommige biossen. als je hier een keuze maakt voor het "normale" opstart device (zal vrijwel altijd de hd zijn) moet je wederom op f8 tokkelen. dan komt het opstartmenu van windows in beeld waarin je kan kiezen voor veilige modus, etc, etc[/quote:f9562c894e] Oke Derk ik zal hier om denken mocht het mij nog eens overkomen. En bedankt voor de toelichting.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...