Ga naar inhoud

'weergave-instellingen voor elke map opslaan' niet te vinden


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn nieuwe windows 7 home SP1 x64 systeem hebben alle mappen de zelfde weergaven instellingen. Dus, als ik alle mappen op details zet via map opties en ik open een sub map verander die in grote pictogrammen. Als ik terug ga naar de vorige map zal deze ook weergegeven worden in grote pictogrammen. Nu heb ik al wat onderzoek gedaan op het WWW. Hier vind ik dat de optie 'weergave-instellingen voor elke map opslaan' aangevinkt kan worden in mapopties. Dit lijkt mij een oplossing voor mijn probleem. Echter staat deze optie niet vermeld in mijn windows versie. Wat doe ik fout? Zie ik hem niet? Staat het ergens anders? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt, Boudewijn
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hoi bvansambeek, Sorry voor de late reactie. Ik heb dezelfde Windows 7 als jij. Zie jij de volgende optie of niet? Ga dus naar de map die je wil (Niet in 'Deze Computer'). Ga in die map naar mapopties en ga naar het tabblad Beeld. Zie je daar de volgende optie staan? (Bij mij is dit in het Engels) [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/864/mapopties.png/][img:d1f443c371]http://img864.imageshack.us/img864/5907/mapopties.png[/img:d1f443c371][/URL] Indien dat zo is, sluit dit beeld even en kies je instellingen die je wil (details,...) Ga daarna terug naar het tabblad beeld en klik op die knop. Nu zou het moeten gaan. Indien je de knop niet kan aanklikken, probeer dan het volgende eens: Ga naar Start ---> Typ in de zoekbalk 'cmd'. Klik er rechts op en kies voor 'Uitvoeren als Administrator. Typ nu in sfc /scannow (vergeet de spatie niet!) Druk op enter. Het systeem zal nu beschadigde bestanden repareren. Met vriendelijke groeten, Stef :wink:
Link naar reactie
Het blijkt zo te zijn dat de instellingen niet per map opgeslagen kunnen worden in de bibliotheken. Dit omdat de bibliotheken een soort snelkoppelingen zijn. (dit heb ik begrepen uit antwoorden uit andere fora) De oplossing tot zover bekend is het plaatsen van je mijn documenten map in een losse partitie of losse map. Als daar los naartoe genavigeerd wordt, niet via bibliotheken, onthoud hij individueel per map de 'view' instellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...