Ga naar inhoud

Windows 7: Office 2003 32-bits naar Office 2010 64-bits


Aanbevolen berichten

Op mijn Windows 7 64-bits systeem draaid op dit moment Office 2003 (incl. Outlook). Ik wil nu op hetzelfde systeen overgaan naar Offive 2010 64-bits. Het blijkt dat dit niet automatisci kan (setup komt met de melding dat eerst de 32-bits versie van Office 2003 verwijderd moet worden alvorens de 64-bits versie van Ofdfice 2010 te kunnen installeren). Wie weet een oplossing om alle instellingen van Office 2003 (incl. Outlook) over te zetten naar Office 2010. Windows Easy Transfer is geen oplossing, hier kunnen geen instellingen van een specifieke applicatie opgegeven worden.
Link naar reactie
[quote:2e15622d32="Freddy"]Ik wil nu op hetzelfde systeen overgaan naar Offive 2010 64-bits. [/quote:2e15622d32] Indien het Office pakket kan kiezen tusen 32 of 64 bit, wordt de 32 bit versie geïnstalleerd. Zelf heb ik de 64 bit versie geïnstallleerd gehad, maar ik kreeg allerlei problemen, vooral met Excel. Na een week heb ik de 32 bit versie geïnstalleerd en ik heb geen problemen weer gehad. Microsoft adviseert om de 32 bit versie te gebruiken.
Link naar reactie
Beste, Ik heb Office 2010 geïnstalleerd op mijn desktop [Win XP Pro 32-bit]; tijdens het installatie verschijnt een scherm met de vraag: of je de vorige versie wilt behouden?. Klik op JA. Hetzelfde werkwijze heb ik uitgevoerd bij het installeren op mijn laptop [Win 7 64-bit] Alles werkt goed, geen problemen. groet, mericya
Link naar reactie
[quote:6319aa69f0="Freddy"]Op mijn Windows 7 64-bits systeem draaid op dit moment Office 2003 (incl. Outlook). Ik wil nu op hetzelfde systeen overgaan naar Offive 2010 64-bits. Het blijkt dat dit niet automatisci kan (setup komt met de melding dat eerst de 32-bits versie van Office 2003 verwijderd moet worden alvorens de 64-bits versie van Ofdfice 2010 te kunnen installeren). Wie weet een oplossing om alle instellingen van Office 2003 (incl. Outlook) over te zetten naar Office 2010. Windows Easy Transfer is geen oplossing, hier kunnen geen instellingen van een specifieke applicatie opgegeven worden.[/quote:6319aa69f0] misschien helpt dit: http://support.microsoft.com/kb/826809/nl groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...