Ga naar inhoud

Ik kan nier opstarten!


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik kan niet meer gewoon in Windows komen. Ik kan nog wel gewoon inloggen en zo, maar als die gaat laden als die aangemeld is krijg ik bleu screen of death. Maar het aller raarst is dat er telkens een andere foutcode is. Ik kan wel gewoon opstarten in Veilig mode (Safe mode). Of door op "F8" te drukken en op "laatste juiste configuratie starten''. (daar stuur ik nu deze topic mee) [b:fda4350c80]Dus eigenlijk is mijn vraag : kan ik de laatse juiste configuratie als standaard instellen? [/b:fda4350c80] Mvg.
Link naar reactie
[quote:622d916ff4="jolo"]Je zou een herstelpunt kunnen terugzetten via systeemherstel http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/What-are-the-system-recovery-options-in-Windows-7[/quote:622d916ff4] Klopt ik heb het al geprobeerd maar krijg telkens een melding : Geen herstelpunten op systeem gevonden. Dus... :(
Link naar reactie
[quote:85157f68f9="jolo"]Dan kun je nog in het systeemherstel, menu optie Opstartherstel proberen.[/quote:85157f68f9] Opstart herstel is nu niet va toepassing omdat hij wel gewoon opstart maar als ik aangemeld ben op mijn account valt die gelijk uit. Ik kan nu wel gewoon opstarten maar af en toe valt die toch weer uit. Ik denk eigenlijk dat ik malware op mijn computer heb, maar mijn virus scanner vindt geen malware. (avg free edition)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...