Ga naar inhoud

Hoe voorkom ik 't terugspringen (vertikaal) van een webpag?


Aanbevolen berichten

Heeft Internet Explorer 9 eerder wel correct gewerkt? M.a.w is dit probleem pas sinds kort ontstaan? Heeft u dit probleem op alle webpagina's of merkt u dit enkel bij bepaalde webpagina's? Wellicht kunt u doorgeven op welke websites u dit probleem bijvoorbeeld merkt. Om het probleem proberen op te lossen, kunt u de volgende handelingen uitvoeren: Als eerste kunt u de instellingen van Internet Explorer herstellen naar standaard waarden. Al uw instellingen voor Internet Explorer zullen dan weer teruggezet worden naar origineel. Uw favorieten blijven wel gewoon intact. U kunt de instellingen handmatig terugzetten, of een Microsoft Fixit gebruiken die dit automatisch voor u doet. Meer informatie over het herstellen van de Instellingen in Internet Explorer vindt u op de volgende website: [url]http://support.microsoft.com/kb/923737/nl[/url] Na het herstellen van de instellingen kunt u eventueel de browser optimaliseren. Het optimaliseren van de browser kunt u doen met de "MATS" tool voor Internet Explorer. De MATS tool is te downloaden vanaf de volgende website: [url]http://support.microsoft.com/mats/ie_performance_and_safety/nl[/url]
Link naar reactie
[quote:abcd450846]Heeft u dit probleem op alle webpagina's of merkt u dit enkel bij bepaalde webpagina's? Wellicht kunt u doorgeven op welke websites u dit probleem bijvoorbeeld merkt.[/quote:abcd450846] Sorry, maar ik begin 't idee te krijgen dat het aan mijn ongeduld, dan wel de traagheid v/d website ligt. Met name heb ik het ondervonden bij de site van Computertotaal(!), maar ook bij andere sites die lang bezig zijn met nog van alles erbij te laden. Als ik geduldig wacht tot het bezig-rondje niet meer draait treedt het effect namelijk niet op. De traagheid ligt m.i. niet aan m'n verbinding: de meeste websites zijn ruim binnen een seconde compleet. Ik neem daarom maar aan dat het geen echt probleem is, maar een kwestie van wat meer geduld met sommige sites...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...