Ga naar inhoud

windows 7 groot HDD probleem!!


Aanbevolen berichten

ik heb een groot probleem op mn windows 7 laptop: DELL inspiron 15R windows 7 ultimate 64x intel core i3 ATI HD5650 500gb HDD ik heb een nieuwe laptop gekocht, ging allemaal goed, totdat ik op een dag opeens geen herstelpunt meer kon maken (revo uninstaller pro doet dat automatisch voor elke deinstallatie dus daar zag ik het aan). ik wou dus een systeemherstel doen, maar helaas dat kon ook niet "er werden geen systeemherstelpunten gevonden". na de laptop uit gezet te hebben kreeg ik m ook op geen enkele manier meer opgestart, hij kon een opstartonderdeel niet laden :S. geen nood dacht ik, ik had een backup cd gemaakt na de schone installatie. dus ik die backup laten draaien, volledige backup gekozen. en windows 7 werkt weer perfect, totdat ik m uit zet: laptop werkte weer perfect, ALLES, zodra ik de laptop uitzet krijg ik m niet meer opgestart. na wat overleg met DELL klantenservice hebben ze er een nieuwe HDD in gedaan met windows 7 ultimate. ----------- nu heb ik de laptop weer terug (3 dagen!!!) maar er zijn weer symptonen van het probleem: opeens had ik geen geluid meer > en ik krijg het ook niet meer aan ik kan geen herstelpunt laden of maken internet werkt niet meer geeft ie aan (maar werkt wel , raar) hij geeft aan dat virusscanners uit staan, terwijl die aan staan microsoft update staat uit, maar er gebeurt niks als ik op activeren druk veel onderdelen in het configuratiescherm werken niet, er gebeurt niks als ik erop klik. ik heb virusscanners laten draaien maar ze vinden niks. ik zit nu dus weer met hetzelfde probleem en ben bang dat het door een programma komt, anders heb ik echt geen idee, want het gebeurt zomaar. opeens werken heel veel functies niet meer. mogelijke programmas: -rocketdock - IOBIT (gamebooster) - deamon tools ik heb geen idee wat er aan de hand is. hier hebben ze wel ongeveer hetzelfde probleem: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=56852 ik wil graag het opgelost krijgen want anders kan ik elke week DELL bellen. heeft iemand een idee wat het kan zijn of hoe ik daar achter kan komen? ----- schijfcontroel gedaan, virusscanners gedaan, veilige modus -------
Link naar reactie
dat heb ik ook gedaan, als de laptop wel opstart, doe ik niks en zet de laptop uit, en dan krijg ik m niet meer aan. ook als ik alleen updates uitvoer krijg ik m niet meer aan. ---->>> het probleem wat ik nu heb is weg, ik heb de windows herstelschijf erin gedaan en het was verholpen :D. terwijl norton ghost al niet meer werkte. ik ben nu aan het scannen met: mbam norton 360
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...