Ga naar inhoud

crash+ dvd leest niet


Aanbevolen berichten

Hallo, Na dat ik mijn laptop (acer, w7, intel core i3 van sinterklaas 2010 dus nog niet echt oud helaas) een tijdje in slaapstand heb gelaten dacht ik weer verder te gaan maar tot mijn verbazing was heel mijn scherm blauw. Na het opnieuw op starten was heel mijn bureaublad weg (kon nog wel taakbeheer opstarten maar dat was ook het enige). Ik kreeg een fout melding van windows en er stond in dat ik de mogelijkheid kreeg om alles te formateren met een kleine back-up. Ik had dat gedaan maar daarna zei hij service starten niet gelukt (installie windows niet gelukt) maar kreeg wel dat boot logo van w7. Nu leest hij ook geen dvd's meer, ik had nog een windows vista back-up. Enige idee's voordat ik hem weg breng?? Enige oorzaken: ik had twee virus scanners (dom!! weet ik) en had een virus in mijn windows file. alvast bedankt, en hoop dat iemand mij verder kan helpen
Link naar reactie
[quote]ik had nog een windows vista back-up[/quote] Is dat een zelfstartende CD/DVD? Dan eerst in de BIOS bij de opstartvolgorde de optie CD/DVD als eerste zetten. Dan moet ie toch echt een schijfje gaan lezen anders is er wat kapot. Je kan misschien beter vóór het terugzetten van een backup eerst een opstartbare rescueCD van Bitdefender of AVIRA proberen, zie bijv. www.techmixer.com/free-bootable-antivirus-rescue-cds-download-list
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...