Ga naar inhoud

Systeem 64 bit - Windows 7 64 bit ??


Aanbevolen berichten

Hoe kom ik er snel achter of mijn processor 64 bits is en Windws 64 bits is. Ik heb namelijk problemen met mijn Lexmark printer. Het is een 2300 series printer, maar de download zegt Z2300 series download. Bovendien kan ik kiezen tussen 32 bits driver en een 64 bits driver. Om het probleem wat te focussen: Ik heb een CD met 2300 series isntall program. Na installatie kwam na een reboot een error message die betrekkening had op een Lexmark-DLL die een bepaalde andere DLL niet kon laden. Na un-install van de Lexmark breekt de installatie ergens in het midden, tijdens de software install, af. Ik heb van alles geprobeerd. In remove software (Control Panel) kwam Lexmark nog wel voor, maar uninstall starten gaf een leeg Lexmark window en doet niets. Deleten van de totale Lexmark folder en zoveel mogelijk in regedit verwijzingen naar Lexmark verwijderen geeft geen soelaas, uninstall in de Lexmark folder werkt niet, enfin geen (un)install mogelijk. Ik moet erbij vertellen dat de Lexmaark al een aantal jaren oud is en de installatie moet op een brandnieuwe laptop. Weet iemand een oplossing? MVG perloc
Link naar reactie
Op een systeem waar geen "64-bits hardware" in zit, kun je uiteraard ook geen 64-bits versie van Windows installeren. Als je Windows versie dus een x64 versie is, kun je er wel van uit gaan dat je CPU dat ondersteunt. Bovendien is een 64-bits CPU al een aantal jaren gangbaar in nieuwe systemen...
Link naar reactie
Ik heb een nieuwe computer met Win 7 home. Daar is geen Win7 CD/DVD bijgeleverd. Hoe kom ik aan een legale versie zonder opnieuw in de buidel te moeten tasten. Ik heb een Win7 CD nodig omdat ik een fout heb waarvan de oplossing steeds begint met "stop de Win7 CD in de drive en......" Dat gaat dus niet met de restore partitie. perloc
Link naar reactie
Als er geen DVD bij is geleverd dan zijn er twee mogelijkheden. Of je hebt wel een productcode of je hebt geen legale versie en zal dan alsnog in de buidel moeten tasten om er eentje te kopen. Als je een product code hebt dan is het mogelijk om op een site als torrentz.eu. Het is misschien ook mogelijk dat je een trial versie van windows 7 download en daar de code invoert, dit kon volgens mij wel met windows server. Belangrijkste is om eerst op de computer te kijken of er een sticker op zit met een product code voor windows.
Link naar reactie
Natuurlijk zit die stikker er op! Zal ik er een foto van maken en opsturen? Maar een download is voor mij geen optie: ik heb al gekeken op Internet en de grootte is 4 Gbyte, dus dat wordt in ieder geval een DVD. Maar ik kan onmogelijk 4 Gbyte downloaden met de snelheid van mijn Server: 128 Kbit, oftewel 16 Kbyte, en dat alleen 'smorgen vroeg of 'savonds na 7 uur. Stel dat die snelheid konstant is en on-onderbroken, dan duurt het ongeveer 24 uur. Er is geen enkele server die zijn kanaal zo lang laat openstaan! Ik heb met mijn server nog nooit meer dan pakweg 15 Mbyte gedownload voordat er een onderbreking optrad. Ik heb daarvoor FreshDownload, welk onderbroken links kan herstellen, maar bij heel veel downloads "pakt" hij de link niet en het is erg moeilijk te achterhalen welke precies de downloadlink is. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik zoek wel verder. Dank voor antwoord. perloc
Link naar reactie
Het urgentste probleem is opgelost: ik heb een download gevonden, deze http://www.windows7library.com/blog/downloads/recdisc.iso voor het probleem van de bootable recovery CD. Verder zal ik mijn zoon vragen om een Win7 op een CD te branden en deze met code op te sturen. Het is mijn ervaring dat dezelfde Windozen niet altijd elkaars code accepteren. Dank voor meedenken. Ik zal notitie maken van de adviezen. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...