Ga naar inhoud

ASUS ziet schijf niet (windows 7)


Aanbevolen berichten

Dag, gisteren heb ik een nieuwe laptop gekocht met Windows 7 preinstalled. Heb er het nodige aan rotzooi afgegooid, updates gedaan, images gemaakt van Windows 7 en van de FAT32 partitie met recovery spullen erop. Vervolgens heb ik die partitie weggegooid en de schijf opnieuw ingedeeld. Bij het opstarten kreeg ik de skipping autocheck mededeling. Met Acronis utility disc in de boot gegaan. Het partitioneer programma ziet in de full modus géén harddisk. In de safe mode wel. Er leek iets misgegaan te zijn met de partionering. Dus die heb ik afgemaakt. Terug naar Acronis disk director full mode: en weer 'geen disk gevonden'. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb de recovery partitie dus al weggeknikkerd (maar heb er wel een image van!). Ik beschik niet over een Windows 7 dvd. TOEVOEGING: In de diskdirector safe mode klik ik op properties van de schijf, en dan de signature. Hier staat iets vreemds: Path (mount point) c??? groeten, Wilhelm
Link naar reactie
Hi Charles, dank voor je tip. Maar ik heb mijn backups naar een externe USB getransporteerd, de hele schijf geformatteerd, en toen de backup teruggezet. Het was spannend of het zou lukken, maar de boel staat weer op de rails. Ik zal later nog even een plaatje posten van de tekens die ik aantrof in de partition table, dan snapt iedereen dat die schijf niet meer kon werken :-) Groet! Wilhelm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...