Ga naar inhoud

Melding Windows Vista niet legitiem


Aanbevolen berichten

Ik gebruik al twee jaar een HP 6830 Notebook met daarop een OEM versie van windows Vista pro. Deze is bij ingebruikname gewoon geactiveerd en dat staat ook bij de eigenschappen van mijn computer. Vandaag bij het opstarten staat er echter op mijn bureaublad dat dit exemplaar van Windows niet legitiem zou zijn. Ik snap hier niets van. Wat nu te doen.
Link naar reactie
Soms kunnen Win7 (en Vista?) gebruikers te maken hebben met een incorrecte/onterechte melding over een "niet legitieme versie" van het OS. Ook dit schijnt een bug in Windows te zijn welke door een of andere oorzaak er voor zorgt dat dit soort onzinmeldingen verschijnen. De oplossing is simpel: volg de procedure en download/installeer de (Microsoft) update welke in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=207313&highlight=]dit draadje[/url] beschreven wordt en in een oogwenk ben je er (definitief, heb ik begrepen) vanaf.
Link naar reactie
[quote:abe5bc57b8="tokina"]zo een geintje heb ik eens gehad met een backup . terug zetten van die backup was het meteen kassa . er werden wat bestanden niet mee genomen met het schrijven van de back up . . ik moest de boel formatteren . en alles overnieuw er op zetten . heel vreemd ik heb een legalen Windows 7 ultimate 64 bit .[/quote:abe5bc57b8] Dan heb je een hoop werk voor niets gedaan, want nodig was dat niet geweest!
Link naar reactie
misschien wel . maar het is een heel raar gezicht . als je opstart en er staat rechts onder dat de Windows versie niet legaal is . en dat er spontaan een zwart voorblad krijgt . en dat veel programma.s niet werken . het back up programma was nova back up . maar ik zit nu een topic van de TS te kapen . wat niet de bedoeling is . dus sorry daarvoor :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...